lørdag den 16. juli 2011

Kun et kussehår

For en lille time siden var vi nogen, der kun var et spinkelt, lille kussehår fra at have fået besudlet en vis rød C1'er med en stor, ond P-bøde. Phew. Jeg tør ikke tænke på alle de gange vi eller nogen vi kender har parkeret på vores fine vej i den gode tro, at det kun gjaldt om at score sig én af de få pladser i nærheden, ikke at det OGSÅ gjaldt om at 1) sætte p-skiven hver anden time eller 2) betale sig fra det (25 spind up front et ukendt kommuneagtigt sted).

Jeg bilder mig selv ind, at fordi jeg var sød, venlig og fuldstændigt ærligt uvidende omkring parkeringsreglerne (som offensichtlich eksisterer) i vores neighbourhood, valgte p-damen, der - som jeg fint kom valsende ned med affald og cykel på slæb - var I GANG med at udskrive bøden på sit Sorte Apparatur, at lade mig gå. Eller at lade mig parkere et nyt sted. Hvis man var flejnet over hendes igangværende havde man garanTERET fået sig en 510'er på halsen. I bet.

I dag må vi drage sydpå til Als og til svigerfamiliekomsammen. Als = idyl på speed, så jeg glæder mig. I øvrigt er min svigerfamilie RET dejlige, så det skal nok blive en lørdag uden lige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar